Zwroty i reklamacje - Centrum Mebli Rattanowych

Kategorie

Lista życzeń

Brak produktów

Kontakt

Realizujemy zamówienia telefoniczne

Telefon komórkowy 603-680-926

E-mail:

Godziny otwarcia: Kontakt telefoniczny z obsługą sklepu w godzinach: ................ Pn - Pt 11.00 - 19.00

Godziny otwarcia: Sobota 11.00 - 15.00



Produkty są dostarczane poprzez firmy kurierskie.

Skontaktuj się z naszym doradcą

Zwroty i reklamacje:

Klient będący konsumentem ma prawo do odstąpienia od zawartej umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, bez podania przyczyny, składając oświadczenie na piśmie oraz dokonując zwrotu towaru na własny koszt. W przypadku faktury VAT warunkiem zwrotu pieniędzy jest odesłanie towaru, a w następnej kolejności odesłanie korekty faktury Vat z podpisem,  Zwrot wzajemnych świadczeń powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu (14) dni od daty zwrotu towaru i odesłania podpisanej korekty faktury, jeśli była wystawiana. Wraz ze zwracanym towarem prosimy nie zapomnieć o dołączeniu dowodu zakupu (rachunku) oraz o podaniu konta bankowego, na który mają zostać odesłane pieniądze.

Zwracany towar nie może posiadać cech wskazujących na użytkowanie. Ze względów bezpieczeństwa towar najlepiej zwracać w oryginalnym opakowaniu z wszystkimi dokumentami (gwarancja, instrukcja itd.). Po zgłoszeniu zwrotu zakupionego produktu prosimy o wcześniejszą informację dotyczącą wysyłki zwracanego artykułu.

Który towar nie podlega zwrotowi:

Zgodnie z ustawą zwrotowi nie podlegają:
- świadczenia o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą np. towary o zmienionych parametrach (wymiarach, kolorze, wybranej tkaninie obiciowej, itp.) na specjalne zamówienie klienta.

  1. 1. Wszystkie produkty sprzedawane w sklepie objęte są gwarancją producenta (gwarancja 2 lata od daty zakupu).
  2. 2. Najlepszą formą złożenia reklamacji jest wysłanie zgłoszenia droga mailową na sklep@meblezrattanu.pl z opisem wady i zdjęciami. Ułatwia to znacznie procedurę rozpatrzenia reklamacji, którą można też zgłosić telefonicznie (228516101)
  3. 3. Po dostarczeniu kompletu materiałów, obsługa sklepu informuje o przyjęciu reklamacji oraz przekazuje ją bezpośrednio do producenta lub importera.
  4. 4. Klient zostaje poinformowany o rozpatrzeniu reklamacji w przeciągu czternastu dni, a następnie, gdy reklamacja zostaje uznana za zasadną, sprzedawca na swój koszt odbiera i dostarcza naprawiony mebel (bądź element mebla).
  5.  Klient odbierający przesyłkę zobowiązany jest do sprawdzenia w obecności kuriera stanu dostarczonego produktu.


Jeżeli dostarczona przesyłka posiada jakiekolwiek uszkodzenia, należy sporządzić protokół szkody (kurier wypełni dokument) zgodny ze stanem faktycznym. Należy zaznaczyć sposób zabezpieczenia oraz ewentualne uszkodzenia.

Następnie należy przesłać do nas kopię protokołu szkody, na adres Centrum Mebli Rattanowych i Stylowych, ul.Antoniewska 5, 02-977 Warszawa lub w formie elektronicznej na adres sklep@meblezrattanu.pl

Ważne! Nie sporządzenie protokołu szkody świadczyć może o odbiorze produktu bez uszkodzeń  w momencie doręczenia.