Telefon komórkowy 603-680-926
E-mail: sklep@meblezrattanu.pl
Godziny otwarcia: Kontakt telefoniczny z obsługą sklepu w godzinach: ................ Pn - Pt 11.00 - 19.00
Godziny otwarcia:
Sobota 11.00 - 15.00
Produkty są dostarczane poprzez firmy kurierskie.
Sposoby dostarczania przesyłek:
Nietypowy charakter przesyłek, duże gabaryty, przeszklone witryny, meble wartościowe lub delikatne wymuszają specyficzne dla naszej branży metody dostaw. Dokładamy wszelkich starań, aby zamówione przez Państwa meble dotarły bezpiecznie, tanio i w jak najkrótszym terminie. Poniżej opisaliśmy trzy metody realizacji wysyłek.
Metoda pierwsza:
Najczęstszą formą i zarazem najszybszą dostarczania zakupionych przez Państwa mebli jest wysyłka firmami kurierskimi, które dowożą towar w terminie 2-14 dni (w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-19:00)
- dostarczenie przesyłki w dni wolne od pracy oraz w innych godzinach wiąże się z dodatkową opłatą (wg stawek firm kurierskich) i wymaga wcześniejszego poinformowania obsługi sklepu.
Z firm kurierskich korzystamy przy wysyłce mebli do 30kg, małogabarytowych, posiadających kartonowe opakowania. Ceny kształtują się od 20zł – 80zł(brutto) za 1 paczkę. Przesyłki inne, tzw. paletowe to koszt rzędu 80zł - 200zł(brutto) za 1 paletę.
Metoda druga:
Meble rozwozimy własnym transportem. Transport bezpieczny, lecz okres oczekiwania na dostawę może się wydłużyć, gdyż staramy się uzbierać kilka zamówień w podobnym kierunku. (w sytuacjach pilnych nasz kierowca może jechać „natychmiast”, jednakże biorąc pod uwagę ceny paliwa, autostrad – doradzamy chwilę cierpliwości). Koszty są wówczas dzielone pomiędzy kilku kupujących. Wszystko zależy od okoliczności, odległości a najbardziej od wartości zamawianego towaru.
Metoda trzecia:
Meble są rozwożone za pośrednictwem firm spedycyjnych – duże gabaryty, przeszklone witryny, dłużyce. Okres oczekiwania na dostawę przy tej formie transportu wynosi 2-17dni. Transport bezpieczny. Koszt zależny od ilości, wielkości, wartości zamówienie, itp…-zawsze ustalany jest indywidualnie.
W razie bardziej szczegółowych pytań dotyczących transportu pozostajemy do dyspozycji Klientów. W przypadku realizacji zamówienia pozostajemy w stałym kontakcie mailowym i telefonicznym, informujemy o „wyruszeniu” auta z magazynu, podajemy nr kontaktowy do kierowcy. W przypadku wysyłek kurierskich zawsze dzwonimy, gdy kurier odbierze przesyłkę z magazynu aby uprzedzić o dostawie w (najczęściej) kolejnym dniu. Kurier ma zaznaczoną opcję „awizowanie dostawy”, zatem ma obowiązek umówić się na dostarczenie przesyłki.